rnrnrn
چرا سیلزفورس ممکن است به توییتر علاقه مند باشد

چرا سیلزفورس ممکن است به توییتر علاقه مند باشد

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



چرا سیلزفورس ممکن است به توییتر علاقه مند باشدReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

ایتنا – توییتر توانمندترین پلتفرم برای بازاریابی در مقیاس گسترده و خدمت رسانی به مشتریان را در اختیار دارد و این امر دقیقاً می تواند همان چیزی باشد که سیلزفورس مایل است با داشتن توییتر، بدان نائل گردد.
————————————-

ایتنا – توییتر توانمندترین پلتفرم برای بازاریابی در مقیاس گسترده و خدمت رسانی به مشتریان را در اختیار دارد و این امر دقیقاً می تواند همان چیزی باشد که سیلزفورس مایل است با داشتن توییتر، بدان نائل گردد.

با توجه به شایعاتی که در این ماه مبنی بر فروش توییتر مطرح شده، شاید سیلزفورس یکی از خواستگاران اصلی این شرکت باشد. البته در حال حاضر که شرکت های زیادی خواهان توییتر هستند، با قطعیت نمی توان گفت چه اتفاقی خواهد افتاد. اما پرسش بزرگی که بسیاری از ناظران دارند، این است که چرا سیلزفورس حتی ممکن به داشتن این شبکه اجتماعی کاربرمحور، علاقه داشته باشد.nبه گزارش ایتنا از رایورز با اینکه با قطعیت نمی توان گفت میان توییتر و سیلزفورس معامله ای صورت خواهد گرفت، اما بسیاری از متخصصان صنعت فناوری معتقدند اگر قرار باشد سیلزفورس حوزه شبکه اجتماعی را هم پوشش بدهد، د راین صورت توییتر می تواند بهترین گزینه باشد.nرای وانگ (تحلیلگر ارشد و بنیانگذار مؤسسه پژوهشی Constellation Research) می گوید که وی به این نبرد، به عنوان «گراف روابط» نگاه می کند که در آن، گراف کاربران و گراف سازمانی همگرا می شوند. او اظهار می دارد: «این دقیقاً همان چیزی است که باعث جذابیت و محبوبیت لینکدین برای مایکروسافت و سیلزفورس شده بود. این گراف با هوش مصنوعی کار می کند و به همین دلیل است که با اقبال عمومی روبه رو شده است. توییتر هم مانند لینکدین، گراف خیلی بزرگ و فعالی دارد.»nگفته می شود که هوش مصنوعی می تواند برای سیلزفورس، بخشی کلیدی باشد. جالب آنکه درست در همین هفته، هم سیلزفورس و هم رقیب عمده آن، یعنی اوراکل از ابتکارهای عمده خود در زمینه هوش مصنوعی خبر دادند: سیلزفورس از Salesforce Einstein و اوراکل نیز از برنامه های ابری هوشمند.nدر این میان، اوراکل نیز در طی چند سال گذشته در پی گردآوری شرکت های نوپا در زمینه داده ها بوده است. این غول فناوری، با تصاحب شرکت های AddThis برای ردیابی مخاطبان، خرید BlueKai برای تبلیغات داده ها، و نیز به چنگ آوردن Datalogix برای بازاریابی داده ها، در پی یکپارچه سازی منابع اطلاعاتی بوده است. در عین حال، دیگر رقیب بزرگ سیلزفورس یعنی مایکروسافت هم در ماه ژوئن، لینکدین را با بهای ۲۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار تصاحب کرد.nباید این نکته را مدنظر داشت که تا این زمان، سیلزفورس هیچ منبعی برای داده ها نداشته است. برنت لیری (یکی از بنیانگذاران شرکت CRM Essentials) می گوید: «رقبای سیلزفورس سرگرم گردآوری و تصاحب منابع اطلاعاتی و داده ها هستند تا آنها را در پلتفرم های خود قرار دهند و از بینش و دیدگاه مناسبی برخوردار شوند.»nوی می افزاید: «اگر معامله سیلزفورس و توییتر عملی شود، شاهد جریان اطلاعات به پلتفرم هوش مصنوعی سیلزفورس و ترکیب آن با اطلاعات مربوط به کاربران و مشتریان توییتر خواهیم بود.»n nگفتنی است این ترکیب می تواند برای پروژه انیشتین هم نیروی محرکه خوبی فراهم کند. دیون هینشکلیف (مدیر ارشد راهبردی در یکی از شعبات سیلزفورس با نام ۷Summit) می گوید: «پلتفرم سیلزفورس و نیز خانواده محصولات آن، می توانند از داده های توییتر به خوبی بهره برداری کنند.»nاو ادامه می دهد: «مسئله جالب برای هر دو شرکت، این است که در کانال های اجتماعی، ابر بازاریابی (Marketing Cloud) و ابر خدماتی (Service Cloud) به خوبی با هم هم راستا هستند؛ اگرچه این ادغام مطمئناً می تواند منجر به افزایش خدمات آنها در حوزه ابر اجتماعی (Community Cloud) نیز بشود.»nهرچند گفته می شود توییتر در مقایسه با فیس بوک و سایر پلتفرم های «مکالمه محور»، چندان بزرگ نیست، اما هینشکلیف اظهار می دارد توییتر توانمندترین پلتفرم برای بازاریابی در مقیاس گسترده و خدمت رسانی به مشتریان را در اختیار دارد و این امر دقیقاً می تواند همان چیزی باشد که سیلزفورس مایل است با داشتن توییتر، بدان نائل گردد.

مطلب پیشنهادی:   موشک ها را با تلفن همراهتان کنترل کنید

‘, ۱, ۲۴, ‘۲۰۱۶-۱۰-۰۱ ۱۵:۰۷:۱۰’, ۷۵۰, ‘

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!