rnrnrn
حمایت ۱۲۰ میلیارد ريالی برای تجاری سازی ۶۱ طرح ملی

حمایت ۱۲۰ میلیارد ريالی برای تجاری سازی ۶۱ طرح ملی

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



حمایت 120 میلیارد ريالی برای تجاری سازی 61 طرح ملیReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:
n

n

n

n
n

nحمایت ۱۲۰ میلیارد ريالی برای تجاری سازی ۶۱ طرح ملی/حضور ۸۰۰ شرکت دانش بنیان در جشنواره

n

nمعاون فناوری و نوآوری معاونت و فناوری ریاست جمهوری از برگزاری چهارمین جشنواره علم تا عمل از فردا یازدهم ابان  خبر داد و گفت: به منظور تجاری سازی طرح‌‌های دانش بنیان از ۶۱ طرح با قابلیت تجاری سازی و اثرگذاری در سطح ملی به میزان ۱۲۰ میلیارد ریال حمایت خواهد شد.

n

n

n

n

nدکتر مجتبی خیام نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل افزود: این جشنواره به منظور تجاری سازی فناوری و محصولات دانش بنیان از فردا شنبه ۱۱ آبان ماه در مصلی برگزار می‌شود


————————————-

n.

n

nمعاون فناوری و نوآوری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه این جشنواره تا روز ۱۴ آبان ماه ادامه دارد، اظهار داشت: در مرحله اول این جشنواره هزار و ۶۰۴ شرکت دانش بنیان با هزار و ۷۴۲ طرح ثبت نام کردند که پس از داوری و ارزیابی هزار و ۸ شرکت دانش بنیان برای ورود به مرحله سوم برگزیده شدند.

n

nوی با تاکید بر اینکه از سوی شرکت‌های دانش بنیان پذیرش شده هزار و ۶۰۳ طرح عرضه شد، ادامه داد: در مرحله سوم نیز از میان ۱۰۰۸ شرکت دانش بنیان ۸۲۰ شرکت پذیرش شدند که این تعداد شرکت با هزار و ۱۰۴ طرح در چهارمین جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل شرکت خواهند کرد.

مطلب پیشنهادی:   مخترع اردبيلي

n

nخیام نکویی، غرفه طرح‌های نمونه را از برنامه‌های جنبی این جشنواره نام برد و ادامه داد: در این بخش ۷۹ طرح نمونه استانی عرضه خواهد شد.

n

nبه گفته وی طرح‌های پذیرش در این دوره از جشنواره علم تا عمل در حوزه‌های فناوری ارتباطات و اطلاعات، انرژی‌های نو، آب و خشکسالی، فرسایش و محیط زیست، زیست فناوری، گیاهان دارویی، فناوری نانو و هوافضا است.

n

nخیام نکویی با بیان اینکه در این دوره از جشنواره تعدادی از طرح‌های برگزیده کانون‌های هماهنگی دانش و صنعت نیز عرضه خواهد شد، خاطر نشان کرد: علاوه بر این تعداد ۳۳۴ طرح از سوی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد به نمایش گذاشته خواهد شد.

n

nمعاون فناوری و نوآوری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، با تاکید بر اینکه تفاوت این دوره از جشنواره علم تا عمل نسبت به دوره‌های قبل قابلیت تجاری سازی طرح‌ها بوده است، یادآور شد: در این راستا در غرفه‌ای دستاوردهایی که از سوی ستادهای توسعه فناوری معاونت علمی مورد حمایت قرار گرفته‌اند و با پشتیبانی مرکز طرح‌های ملی به مرحله تجاری سازی رسیده‌اند عرضه خواهند شد.

n

nوی از حمایت ۱۲۰ میلیاردی معاونت علمی از طرح‌های قابل تجاری سازی خبر داد و خاطر نشان کرد: ۳۱ طرح با قابلیت تجاری سازی و ۳۰ طرح از طرح‌های استانی که قابلیت تجاری سازی را دارند و در سطح ملی تاثیرگذار باشند مشمول حمایت و تسهیلات معاونت علمی ریاست جمهوری خواهند شد.

n

n

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!