rnrnrn
ثبت ۱۷۳ اختراع توسط دانش پژوهان شاهد و ایثارگر

ثبت ۱۷۳ اختراع توسط دانش پژوهان شاهد و ایثارگر

  • مرتضی عطایی نژاد
  • |
  • 28 دسامبر 2023
  • |
  • بدون دیدگاه



ثبت ۱۷۳ اختراع توسط دانش پژوهان شاهد و ایثارگرReviewed by مرتضی عطایی نژاد on Dec 28Rating:

رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد گفت:تعداد ابداعات، اختراعات و خلاقیت ها از سال ۹۲ تا ۹۴، ۱۷۳ عدد بوده است و در این بازه زمانی یک هزار و ۲۵۰ کتاب تالیف و ترجمه شده است.

rn
————————————-
rn

 

rn

علی عباس کمری، رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد در نشست خبری امروز گفت: کل اعضای ما در سراسر کشور شش هزار و ۷۱۸ نفر هستند که تعداد بانوان ۲ هزار و ۱۹۳ و آقایان ۴ هزار و ۵۲۵ نفر است.

rn

وی با اشاره به دستاوردهای این مرکز گفت: تاکنون ۳ هزار و ۲۶۵ دستاورد داشتیم که می توان به شش کسب مقام در المپیاد، ۲ هزار و ۶۸۸ مقاله، ۴۶۵ کتب، ۵۰ اختراع، ۸ دانشجوی فارغ التحصیل نمونه کشور، ۱۵ مدال آور در مسابقات جهانی اشاره کرد و همچنین از ۳۳ طرح تمهیداتی حمایت شده است.

rn

کمری تصریح کرد: آمار اعضا بر حسب نسبت ایثارگری تعداد ۲ و ۶۶۵ فرزند شهید، ۸۳ همسر شهید، ۱۴۲۵ جانباز، ۲۰۲ همسر جانباز، ۱۹۶۴ فرزند جانباز، ۱۴۰ آزاده، ۳۳ همسر آزاده، ۲۰۱ فرزند آزاده و ۵ جانباز آزاده هستند.

rn

وی ادامه داد: آمار اعضا نیز برحسب مقطع تحصیلی، دیپلم و زیر دیپلم ۲۶۷ نفر، کاردانی ۹۱ نفر، کارشناسی ۸۰۸ نفر، کارشناسی ارشد ۲ هزار و ۶۸۵ نفر، دکتری یک هزار و ۷۳۰ نفر، دکترای تخصصی ۹۲۹ نفر، دکترای فوق تخصص ۶۱ نفر، حوزوی سطح یک و ۲ ۲۸ نفر، حوزوی خارج فقه و اصول ۱۱۹ نفر است.

مطلب پیشنهادی:   اول مهر آخرين مهلت ثبت نام در نوزدهمين جشنواره پزشکي رازي

rn

وی تاکید کرد: با توجه به وجود شرایط انقباضی بودجه در سال گذشته این مرکز نتوانسته در تمامی اعضا و ۱۶ شاخص عضویت خود حمایت کند اما ۱۰۰ درصد بودجه نخبگان را تخصیص داده ایم.

rn

وی بیان کرد: تعداد ابداعات، اختراعات و خلاقیت ها از سال ۹۲ تا ۹۴، ۱۷۳ عدد بوده است و در این بازه زمانی یک هزار و ۲۵۰ کتاب تالیف و ترجمه شده است، ۱۲۰ طرح تحقیقاتی معتبر داشته ایم و در پایگاه های استنادی معتبر دنیا همانند Isc، Jcr، Isr‌ تعداد ۳ هزار و ۸۸۳ مقاله داشته ایم.

rn

وی بیان کرد: چهره های برتر مسابقات قرانی در سطوح ملی و بین المللی بین سال ۹۲ تا ۹۴، ۲۱ نفر بوده است و در طی این بازه زمانی نیز ۱۳۴ هیئت علمی دانشگاه جذب کرده ایم.

rn

 

05191010117
Contact راحت باشید، از ما بپرسید هر سوالی دارید!